حقیقتا به شدت توی انتخاب دسته درگیر بودم،✨️
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
حقیقتا به شدت توی انتخاب دسته درگیر بودم،✨️
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
بک میدهم👺👐🏻
پینم کن زن👺
:)
سبز و ابی:)
ولی صورتی پاستیلی....
انتشار مجدد؟ اون هم با لایک زیاد؟ خوب نیستااا
مشکل داری؟من اینجا دارم زحمت میکشم تو نمیدونی چه بلایی به سر من اومده
چه بلایی مثلا اومده؟ خب اون کاربرایی که تستشون حمایت نمیشه و امتیاز ندارن بزنن چی؟ اونا زحمت نمیکشن؟
میدونم خوبم میدونم منم کی مثل توو
یکی*
او..نیازی به جبهه گرفتن نیست..امیدار بودم که بفهمی چی رو میگم.
میدونی چیه؟شاید برای کاری که میکنم دلیل دارم،و دلم هم نخاد توضیح بدم اینو که متوجه هستی؟
حالا هم نمیخاد به فکر اونایی باشی که امتیاز ندارن بی زحمت دیگه انقدر سرتو نکن تو زندگیو تصمیمات ملت،همین کافیه،ممنون
من سرم تو تصمیمات ملت نیستش و فقط میگم حق دیگن رو ضایع نکنیم...بهتره دیگه وقت همو نگیریم..
این رنگا دلربان! 😍
من بیشتر آبی شو دوست داشتم رویایی اند👌
باشه ولی سبز و قهوه ای>>>>
اشک با ش جیمی))
خیلیقشنگه:)
:"))
جوری که هر رنگی به طور متفاوتی نسبت به بقیه ی رنگها قشنگه (:
اومم..
ببخشید ولی با تاخیر زیاد تولدت مبارک:)
منم هفته ی پیشم تولدم بود3>>>
اممم تا ۱۰۰ تایید شدنم بک میدم:))
مایل به پین؟؟
اگه ناراحت شدی پاک کن:))
او..ممنون))
تولد خودتم با تاخیر مبارک3>
3>>>